maanantai 22. huhtikuuta 2013

Kun sitä pituutta löytyy

Sori tällanen epämääränen tauko, mutta kun oli aiheiden pula, vaikka todellisuudessa voisin tehä mielipidekirjotuksen vaikka vesipullosta, mutta haluan tehä semmosesta päivityksen joka on sydäntä lähellä tai joka häiritsee elämää.

Olen -97 syntynyt tyttö ja pituutta on n. 181 cm, ymmärrän tietenkin, että onhan se jännä juttu kun koulun muiden tyttöjen pituudet on siinä 155-175 cm ja sitten tulee tällainen sotanorsu joka on miehen pitunen ja koulusta löytyy tasan kaksi mua pitempää ihmistä.















       













Näin käy kun kaverit on sitä 165 cm pituusluokkaa, eli tissit naamalle kun halataan (y)















  Ei lisättävää, näin se vaan menee..















 Ei välttämättä..











Viereisessä pulpetissa tyttö joka on 165 cm saa sulavasti jalat ristiin pöydän alle, kun mä yritän, lopputulos on se, että pulpetti on ilmassa mun jalkojen päällä..













  Liian usein kysytty kysymys: "pelaatko korista kun oot nuin pitkä? :D"













Vituttavin asia sillon kun on kylmä, peitto/viltti on suunniteltu alle 180 cm pitkille ihmisille..














Minkäs teet kun oon näin pitkä














Miks sä oot noin lyhyt!?













liian tuttu tunne toimia ihmisten etsijänä muille, koska oon ainut porukassa joka näkee muiden yli..


Mutta en kiellä sitä etteikö lyhyillä ihmissä olisi myös näitä yhtä vituttavia ongelmia ja kysymyksiä joita jokainen vastaantulija esittää.