lauantai 3. elokuuta 2013

Blogin kuvaus

Tää blogi oli jo niin kuollu mut sit törmäsin asiaan joka laitto vituttamaan niin hirveesti.
Katoin monenlaisia blogeja ja pahimmasta päästä on mun mielestä tällaiset kuvaukset omasta blogista

Esim.
"17-vuotias tyttö kertoo siitä miten taistelee masennuksen, paniikkihäiriön, syömishäiriön, sosiaalisten tilanteiden pelon, persoonallisuushäiriön ja yksinäisyyden kanssa."
- Tällänen kuvaus blogista saa mut kiertämään sen kaukaa. Kuka haluaa huonon päivän päätteeksi lukea viellä masentavaa tekstiä josta tulee ittellekki viellä paskempi fiilis? Siis joo jos on ongelmia ne pitää ottaa vakavasti mutta jotain rajaa...

"Kirjottelen sitä sun tätä ja joskus laitan kuvia :)"
-  Ei hirveesti saa kiinnostumaan tuollainen kuvaus..

Mun mielestä hyvä kuvaus on pitkä, muttei liian pitkä ja räväkkä. Asiat tuodaan heti esille eikä jaaritella turhia.