Facebookissa tapaa kaikenlaisia ihmisiä ja päivityksiä.
En tajua niitä ihmisiä jotka lisäävät kaveriksi kaikki jolta ovat saaneet pyynnön vain siksi, että kaverien määrä nousisi suureksi. Tunnen nim. muutaman ihmisen joiden ideana on saada kaverimäärä mahdollisimman suureksi, että näyttäisivät suosituilta.
Sitten on nämä päivitykset.
On niitä päivityksiä, joissa pitää tykkäillä ja kommentoida jos rakastat tai pelaistaisit jonkun. Eli toisin sanoen, jos en tykkää jostain kuvasta, jossa lapsi makaa mustelmilla, olen itserakas paska joka ajattelee vain omaa napaansa?
Koska jos tykkään siitä kuvasta, ei se asia muutu miksikään, ei se tyttö pelastu sillai "Putum!" nytse on kunnossa.
torstai 20. joulukuuta 2012
perjantai 7. joulukuuta 2012
Homofobia
En ymmärrä, miksi homoja ja lesboja (juu myös bi:it ja transut yms.) miksi heitä kiusataan ja pidetään outoina? Rakkaus on rakkaus, ei sitä voi muuttaa. Ei ne ihmiset voi sille mitään, että tykkäävät samasta sukupuolesta tai tuntevat olevansa väärässä kehossa. Mielestäni on hienoa, jos ihmiset uskaltautuu tulemaan ulos kaapista ja olemaan omia itsejään. Muutama asia joka ottaa päähän mukavasti:
1) Oon huomannu, että koulussa käytävillä saatetaan huikata jollekkin "homo!" "vitun homo, hanki elämä!". Mikä pointti siinä on!? Oikeesti, miksi homo sanasta on tullut haukkumanimi? Sitä käytetään nykyään ihan tavallisena sanana puhekielessä. Miksi? On kyllä kieltämättä erittäin hienon kuulosta tällanen : "voi vittu! Taas se vitun homo anto vitusti läksyä, siis se homo sais kyl painuu homolaan". Hmm´m
2) "Homot on sairaita" eli siis nekö pitäis parantaa? Miksi heteroita ei paranneta? Miksi heterous on ainut oikea seksuaalinen suuntautuminen? On väärin, että toisen tunteita yritetään parantaa ja käännyttää toiseen suuntaan.
3) Pekka Haavisto. En ymmärrä sitä, että kun oli vaalit kuulin erittäin monesta suusta "En mä ainakaa Pekkaa äänestä, sehän on sellanen :O" Joo no mitä väliä? Se hoitaa maamme asioita ja joo kyllähän se meitä edustaa, mutta musta olis hienoa, että Suomi menis "edelläkävijänä" siinä, että myös homot ja lesbot yms. voivat hoitaa tällaista tehtävää.
Antakaa anteeksi jos kirjoitin jonkun sanan väärin :D kaikkea ei voi osata
Täs muutama ihanainen kanava joita seuraan Youtubessa :
http://www.youtube.com/user/therealjazzbertie
http://www.youtube.com/user/sekopaa92
lauantai 10. marraskuuta 2012
Ihmiset on julmia
Oon tässä miettinyt, että kun mä seuraan monia ihmisiä Youtubessa ja kun oon niitä kommentteja siellä lukenut niin sieltä pisti muutama kommentti silmään:
Pakko sanoa, että maailma on julma paikka..
"Nää sun videot on niin paskoja"
"oikeesti, ketä kiinnostaa?!"
Mua naurattaa, etenkin toi viimenen kommentti, koska kun katoin muutaman videon lisää samalta henkilöltä niin tämä sama tyyppi oli kommentoinu taas jotain, eli siis ilmeisesti häntä kiinnostaa ja videolla oli yli 16 000 katselukertaa, eli siis aika monia taitaa kiinnostaa.
Miksi ihmiset ovat niin julmia toisia kohtaan? Miksei ihmiset anna toisten ihmisten olla sellaisia kuin he ovat? Haukutaan ne maanrakoon ja sillai ja sitten ihmetellään, että miksei ihmiset uskalla olla sellaisia kuin oikeasti ovat?
Youtube on täynnä erilaisia vlogeja. Osa hyviä, osa huonoja, mutta miksi ihmisten täytyy katsoa niitä jos ne aikovat vain haukkua videota. Miksi ihmiset eivät anna vain olla sen asian ja jatkaa eteenpäin? Eivät kaikki vlogeja pitävät etsi suosiota, vaan tekevät sitä omaksi ilokseen.
Hyvänä esimerkkinä toimii se, että itse lisäsin kuvani nettiin ja kysyin eräällä foorumilla eräästä ulkonäkööni liittyvästä asiasta mielipidettä, ihan mielenkiinnosta vain. No kuvaa käytiin katsomassa pari sataa kertaa ja melkein kaikki kommentit olivat haukkuja tai muuta paskaa mitä nyt siitä kuvasta keksittiin, koulussa seuraavalla viikolla mua katsottiin todella pitkään niinkun mulla olis kyrpä otsassa.
torstai 8. marraskuuta 2012
Millä ystävyyttä mitataan?
Mietin tuossa, että millä ystävyyttä mitataan? Mun mielestä ystävyyttä ei voi mitata, mutta joidenkin mielestä kai voi. Mulla on facessa yksi kaveri joka laittaa tällaisia kaveruutta mittaavia päivityksiä n. kerran viikossa, viimeisin, tänään kirjoitettu päivitys meni näin :
"R.I.P olen poissa
• Jos sinua ei kiinnosta: Lopeta lukeminen
• Jos itkisit: Tykkää
• Jos tulisit kaipamaan minua: Kommentoi "♥"
Kopioi omalle sivullesi niin näet ketkä ovat sinun "oikeita ystäviä"
• Jos sinua ei kiinnosta: Lopeta lukeminen
• Jos itkisit: Tykkää
• Jos tulisit kaipamaan minua: Kommentoi "♥"
Kopioi omalle sivullesi niin näet ketkä ovat sinun "oikeita ystäviä"
En ole koskaan kommentoinut tuollaisiin juttuihin, koska mun mielestä toi on naurettavaa sontaa jolla yritetään saada itelleen parempaa mieltä. Päivityksen on kirjoittanut yksi hyvä kaverini, mutta sitä ihmettelen suuresti, että eikö hän huomaa kuka on oikeasti hänelle hyvä ystävä ja kuka ei. Eikö hän huomaa, että kuka ajattelee hänen parastaan? Tällainen suuri kysymys mulle heräsi, kun luin facebookkia.
Mutta tapansa kullakin.
keskiviikko 7. marraskuuta 2012
Eka blogiteksti :)
Moi kaikki!
Päätin tehdä tällasen blogin syystä, että haluan kertoa muille omia mielipiteitäni joita on paljon. Tiiän, et kirjotan hiukkasen vihaseen sävyyn, mutta se johtuu siitä et asiaa on paljon ja pitää kirjottaa kauheella kiireellä ettei mitää unohu, joten anteeks siitä. Toivottavasti tykkäätte, ja pystyisitte samaistuun mun mielipiteisiin.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



