lauantai 10. marraskuuta 2012

Ihmiset on julmia

Oon tässä miettinyt, että kun mä seuraan monia ihmisiä Youtubessa ja kun oon niitä kommentteja siellä lukenut niin sieltä pisti muutama kommentti silmään:

"Nää sun videot on niin paskoja"

"oikeesti, ketä kiinnostaa?!"

Mua naurattaa, etenkin toi viimenen kommentti, koska kun katoin muutaman videon lisää samalta henkilöltä niin tämä sama tyyppi oli kommentoinu taas jotain, eli siis ilmeisesti häntä kiinnostaa ja videolla oli yli 16 000 katselukertaa, eli siis aika monia taitaa kiinnostaa.
Miksi ihmiset ovat niin julmia toisia kohtaan? Miksei ihmiset anna toisten ihmisten olla sellaisia kuin he ovat? Haukutaan ne maanrakoon ja sillai ja sitten ihmetellään, että miksei ihmiset uskalla olla sellaisia kuin oikeasti ovat? 
Youtube on täynnä erilaisia vlogeja. Osa hyviä, osa huonoja, mutta miksi ihmisten täytyy katsoa niitä jos ne aikovat vain haukkua videota. Miksi ihmiset eivät anna vain olla sen asian ja jatkaa eteenpäin? Eivät kaikki vlogeja pitävät etsi suosiota, vaan tekevät sitä omaksi ilokseen. 
Hyvänä esimerkkinä toimii se, että itse lisäsin kuvani nettiin ja kysyin eräällä foorumilla eräästä ulkonäkööni liittyvästä asiasta mielipidettä, ihan mielenkiinnosta vain. No kuvaa käytiin katsomassa pari sataa kertaa ja melkein kaikki kommentit olivat haukkuja tai muuta paskaa mitä nyt siitä kuvasta keksittiin, koulussa seuraavalla viikolla mua katsottiin todella pitkään niinkun mulla olis kyrpä otsassa. 

Pakko sanoa, että maailma on julma paikka..



torstai 8. marraskuuta 2012

Millä ystävyyttä mitataan?

Mietin tuossa, että millä ystävyyttä mitataan? Mun mielestä ystävyyttä ei voi mitata, mutta joidenkin mielestä kai voi. Mulla on facessa yksi kaveri joka laittaa tällaisia kaveruutta mittaavia päivityksiä n. kerran viikossa, viimeisin, tänään kirjoitettu päivitys meni näin :

"R.I.P olen poissa
• Jos sinua ei kiinnosta: Lopeta lukeminen
• Jos itkisit: Tykkää
• Jos tulisit kaipamaan minua: Kommentoi "♥"
Kopioi omalle sivullesi niin näet ketkä ovat sinun "oikeita ystäviä
"

En ole koskaan kommentoinut tuollaisiin juttuihin, koska mun mielestä toi on naurettavaa sontaa jolla yritetään saada itelleen parempaa mieltä. Päivityksen on kirjoittanut yksi hyvä kaverini, mutta sitä ihmettelen suuresti, että eikö hän huomaa kuka on oikeasti hänelle hyvä ystävä ja kuka ei. Eikö hän huomaa, että kuka ajattelee hänen parastaan? Tällainen suuri kysymys mulle heräsi, kun luin facebookkia.
Mutta tapansa kullakin.

keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Eka blogiteksti :)

Moi kaikki!
Päätin tehdä tällasen blogin syystä, että haluan kertoa muille omia mielipiteitäni joita on paljon. Tiiän, et kirjotan hiukkasen vihaseen sävyyn, mutta se johtuu siitä et asiaa on paljon ja pitää kirjottaa kauheella kiireellä ettei mitää unohu, joten anteeks siitä. Toivottavasti tykkäätte, ja pystyisitte samaistuun mun mielipiteisiin.