Facebookissa tapaa kaikenlaisia ihmisiä ja päivityksiä.
En tajua niitä ihmisiä jotka lisäävät kaveriksi kaikki jolta ovat saaneet pyynnön vain siksi, että kaverien määrä nousisi suureksi. Tunnen nim. muutaman ihmisen joiden ideana on saada kaverimäärä mahdollisimman suureksi, että näyttäisivät suosituilta.
Sitten on nämä päivitykset.
On niitä päivityksiä, joissa pitää tykkäillä ja kommentoida jos rakastat tai pelaistaisit jonkun. Eli toisin sanoen, jos en tykkää jostain kuvasta, jossa lapsi makaa mustelmilla, olen itserakas paska joka ajattelee vain omaa napaansa?
Koska jos tykkään siitä kuvasta, ei se asia muutu miksikään, ei se tyttö pelastu sillai "Putum!" nytse on kunnossa.
torstai 20. joulukuuta 2012
perjantai 7. joulukuuta 2012
Homofobia
En ymmärrä, miksi homoja ja lesboja (juu myös bi:it ja transut yms.) miksi heitä kiusataan ja pidetään outoina? Rakkaus on rakkaus, ei sitä voi muuttaa. Ei ne ihmiset voi sille mitään, että tykkäävät samasta sukupuolesta tai tuntevat olevansa väärässä kehossa. Mielestäni on hienoa, jos ihmiset uskaltautuu tulemaan ulos kaapista ja olemaan omia itsejään. Muutama asia joka ottaa päähän mukavasti:
1) Oon huomannu, että koulussa käytävillä saatetaan huikata jollekkin "homo!" "vitun homo, hanki elämä!". Mikä pointti siinä on!? Oikeesti, miksi homo sanasta on tullut haukkumanimi? Sitä käytetään nykyään ihan tavallisena sanana puhekielessä. Miksi? On kyllä kieltämättä erittäin hienon kuulosta tällanen : "voi vittu! Taas se vitun homo anto vitusti läksyä, siis se homo sais kyl painuu homolaan". Hmm´m
2) "Homot on sairaita" eli siis nekö pitäis parantaa? Miksi heteroita ei paranneta? Miksi heterous on ainut oikea seksuaalinen suuntautuminen? On väärin, että toisen tunteita yritetään parantaa ja käännyttää toiseen suuntaan.
3) Pekka Haavisto. En ymmärrä sitä, että kun oli vaalit kuulin erittäin monesta suusta "En mä ainakaa Pekkaa äänestä, sehän on sellanen :O" Joo no mitä väliä? Se hoitaa maamme asioita ja joo kyllähän se meitä edustaa, mutta musta olis hienoa, että Suomi menis "edelläkävijänä" siinä, että myös homot ja lesbot yms. voivat hoitaa tällaista tehtävää.
Antakaa anteeksi jos kirjoitin jonkun sanan väärin :D kaikkea ei voi osata
Täs muutama ihanainen kanava joita seuraan Youtubessa :
http://www.youtube.com/user/therealjazzbertie
http://www.youtube.com/user/sekopaa92
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


