torstai 20. joulukuuta 2012

Facebook

Facebookissa tapaa kaikenlaisia ihmisiä ja päivityksiä. 
En tajua niitä ihmisiä jotka lisäävät kaveriksi kaikki jolta ovat saaneet pyynnön vain siksi, että kaverien määrä nousisi suureksi. Tunnen nim. muutaman ihmisen joiden ideana on saada kaverimäärä mahdollisimman suureksi, että näyttäisivät suosituilta.

 Sitten on nämä päivitykset.
On niitä päivityksiä, joissa pitää tykkäillä ja kommentoida jos rakastat tai pelaistaisit jonkun. Eli toisin sanoen, jos en tykkää jostain kuvasta, jossa lapsi makaa mustelmilla, olen itserakas paska joka ajattelee vain omaa napaansa?
Koska jos tykkään siitä kuvasta, ei se asia muutu miksikään, ei se tyttö pelastu sillai "Putum!" nytse on kunnossa.  
 
 

2 kommenttia:

  1. Oon ihan samaa mieltä tästä kuin sinäkin! Mua aina ärsyttää, kun jotkut puolituntemattomat pyytää kaveriksi facebookissa! Kiva kun kirjoittelet mielipiteitäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla etten oo ainut ketä tämmönen ärsyttää :D kiva että pidät blogistani, liity toki lukijaksi :)

      Poista