torstai 8. marraskuuta 2012

Millä ystävyyttä mitataan?

Mietin tuossa, että millä ystävyyttä mitataan? Mun mielestä ystävyyttä ei voi mitata, mutta joidenkin mielestä kai voi. Mulla on facessa yksi kaveri joka laittaa tällaisia kaveruutta mittaavia päivityksiä n. kerran viikossa, viimeisin, tänään kirjoitettu päivitys meni näin :

"R.I.P olen poissa
• Jos sinua ei kiinnosta: Lopeta lukeminen
• Jos itkisit: Tykkää
• Jos tulisit kaipamaan minua: Kommentoi "♥"
Kopioi omalle sivullesi niin näet ketkä ovat sinun "oikeita ystäviä
"

En ole koskaan kommentoinut tuollaisiin juttuihin, koska mun mielestä toi on naurettavaa sontaa jolla yritetään saada itelleen parempaa mieltä. Päivityksen on kirjoittanut yksi hyvä kaverini, mutta sitä ihmettelen suuresti, että eikö hän huomaa kuka on oikeasti hänelle hyvä ystävä ja kuka ei. Eikö hän huomaa, että kuka ajattelee hänen parastaan? Tällainen suuri kysymys mulle heräsi, kun luin facebookkia.
Mutta tapansa kullakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti