
Mun mielestä pitäis olla maailmassa enemmän paikkoja laillisille katutaiteille. Kaupungit olis paljon värikkäämpiä ja ilosemman näköisiä jos joku graffittien teon osaava menis ja taiteilis seinille jotain kaunista.
Mä ainakin kadehdin niitä ihmisiä jotka osaa tehdä graffitteja, koska ne on niin hienoja ja kauniita.
Toki ymmärrän, että ei haluta seinille rumia tikku-ukkoja ja sen takia niistä sakotetaan ja paljon. Mutta eikö voisi olla vaikka yksi pitkä katu tai kortteli jonka seinille saisi vapaasti ilman kiinni jäämisen pelkoa taiteilla mitä itse haluaa.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti