perjantai 7. joulukuuta 2012

Homofobia



"Onks toi vähä niinku semmonen :O" "Vitun homo!"

En ymmärrä, miksi homoja ja lesboja (juu myös bi:it ja transut yms.) miksi heitä kiusataan ja pidetään outoina? Rakkaus on rakkaus, ei sitä voi muuttaa. Ei ne ihmiset voi sille mitään, että tykkäävät samasta sukupuolesta tai tuntevat olevansa väärässä kehossa. Mielestäni on hienoa, jos ihmiset uskaltautuu tulemaan ulos kaapista ja olemaan omia itsejään. Muutama asia joka ottaa päähän mukavasti:

1) Oon huomannu, että koulussa käytävillä saatetaan huikata jollekkin "homo!" "vitun homo, hanki elämä!". Mikä pointti siinä on!? Oikeesti, miksi homo sanasta on tullut haukkumanimi? Sitä käytetään nykyään ihan tavallisena sanana puhekielessä. Miksi? On kyllä kieltämättä erittäin hienon kuulosta tällanen : "voi vittu! Taas se vitun homo anto vitusti läksyä, siis se homo sais kyl painuu homolaan". Hmm´m

2) "Homot on sairaita" eli siis nekö pitäis parantaa? Miksi heteroita ei paranneta? Miksi heterous on ainut oikea seksuaalinen suuntautuminen? On väärin, että toisen tunteita yritetään parantaa ja käännyttää toiseen suuntaan.

3) Pekka Haavisto. En ymmärrä sitä, että kun oli vaalit kuulin erittäin monesta suusta "En mä ainakaa Pekkaa äänestä, sehän on sellanen :O" Joo no mitä väliä? Se hoitaa maamme asioita ja joo kyllähän se meitä edustaa, mutta musta olis hienoa, että Suomi menis "edelläkävijänä" siinä, että myös homot ja lesbot yms. voivat hoitaa tällaista tehtävää. 

Antakaa anteeksi jos kirjoitin jonkun sanan väärin :D kaikkea ei voi osata

Täs muutama ihanainen kanava joita seuraan Youtubessa :

http://www.youtube.com/user/therealjazzbertie 

http://www.youtube.com/user/sekopaa92









2 kommenttia:

  1. Asiaa tämä postaus, itsekin meinaan ihastun ihmiseen sukupuoleen katsomatta :))! Hienoo et jotku viittii kirjottaa tästä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa et joku tykkäs tästä tekstistä, mietin kauan aikaa et voinko kirjottaa tästä mut kiva et pidät :D

      Poista