Jos joku on suunnittelemassa jotain suurta, esim. tatuointia tai lävistystä, niin veikkaan, että tosi moni kuulee nää sanat:
"Mutta sitte vanhana ja ryppysenä on tosi kiva ku sulla on tatuointi"
No jos siihen ottaa ajatuksella ja ajalla mietityn kuvan tai tekstin niin voi olla, että se ei ole ollenkaan pahannäköinen sitten vanhana ja muutenkin tatuoinnista tulee osa ihmistä ajan kanssa. Ja voihan olla, että kyseisestä henkilöstä tulee rokkimummo jolle sopii tatuointi.
Korvien venytystä pidetään usein ällöttävänä ja luullaan, että ne eivät palaudu enää takaisin. Ne ovat koruja siinä missä muutkin, mutta muokkaavat hieman ihmisen ulkonäköä. Korvan reikä palautuu normaaliksi jos sitä ei ole venytetty yli 10 millimetrin kokoiseksi. Ja ei iho ei jää kovinkaan löysäksi lipareeksi roikkumaan korun poiston jälkeen, tottakai se on hieman löysä, mutta ei sellainen "hetula" joka heiluu.



kirjotat kivasti ja tuot omia mielipiteitä esille, nice! :)
VastaaPoistaKiitos :) monesti oon saanut kuulla siitä, että kirjotan liian negatiivisesti, mutta tosi kiva jos pidät. :)
Poista